Prepoznaj in povečaj svoj potencial: objava najboljših zgodb udeležencev

V februarju letos smo v sodelovanju z UP Fakulteto za turistične študije – Turistico izvedli sklop dveh delavnic s skupnim naslovom Prepoznaj in povečaj svoj pretncial.

V prvi delavnici, Uresniči svoje sanje, so udeleženci ob pomoči vprašalnika osebnega in profesionalnega razvoja izvedeli, katera vedenja in značilnosti imajo bolj izražene. Spoznavali so svoje interese in močne točke ter spodbudili razmišljanje o tem, kakšno delo si želijo opravljati po zaključku študija. Razmišljali so tudi o svojih delovnih vrednotah ter poskušali zapisati, katere kompetence so do sedaj že pridobili.

Druga delavnica je bila namenjena pridobivanju znanja s področja osebnega marketinga na socialnih omrežjih, ki jo je vodil g. Marko Kotnik iz podjetja Siciris d.o.o.

Ta delavnica je od udeležencev zahtevala tudi nekaj domačega dela, in sicer so morali, glede na pridobljeno nove znanje, izdelati ali prilagoditi/popraviti svoj LinkedIn profil ter na izbranem socialnem omrežju objaviti svojo lastno medijsko zgodbo. Vse opravljene naloge je strokovno pregledal in ocenil g. Kotnik in posebej izpostavil naslednje (pri vsaki navedbi so ohranjeni komentarji s strani g. Kotnika, op.a.):

 Najboljši LinkedIn profili:

https://www.linkedin.com/in/manuel7ak/ - Manuel ima največ potrjenih povezav in resnično najbolj popolnjen profil.

https://www.linkedin.com/in/lia-grazia-gobbo-30b293153/ ima potrjene povezave in naredila je še korak dlje terpričela pisati blog (pohvalno).

 

Najboljše Instagram zgodbe:

https://www.instagram.com/student.budgeat/?hl=en - to je resnično zmagovalna zgodba, za katero upam, da bo nadaljevala svojo pot, saj vse več sledilcev išče ideje kaj si pripraviti za obrok. Če dodamo še dejstvo, da so objave in že ime profila namenjene budget prehrani, potem lahko tu govorimo o čisti zmagi. Tudi 7 objav in 100 sledilcev pove svoje.

https://www.instagram.com/coffee.hunting/  podobno zanimiva zgodba, vsaj zame, ki sem ljubitelj kave. Ko se znajdem v neznanem mestu, bi mi zagotovo tak profil koristil, da bi hitro našel najboljšo kavo v mestu. 

https://www.instagram.com/vesele_nogavicke/ komercialno zanimiva ideja, saj bi v primeru velikega števila sledilcev marsikateri trgovec ali prodajalec bil pripravljen tudi plačati za objavo na takem profilu.

https://www.instagram.com/unknown.travels.eu/ Kako pridobiti vsebino za svoj Instagram? Vprašaj in boš dobil. Študent je v tem primeru naredil profil, kjer je v svojem About nagovoru dal vedeti, da lahko posamezna lokacija dobi izpostavljenost, če mu pošljejo fotografijo njihove lokacije.

https://www.instagram.com/funny_lingo/ - za vse, ki bi se radi naučili tujega jezika. Preprosto sledite temu profilu in pri vsaki objavi prejmite učno lekcijo. 

Primeri, kjer so študenti uporabili nalogo za promocijo obstoječega posla:

https://www.instagram.com/hostelslovenjgradec/?igshid=11w19gqkxrdns  - promocija hostla z prečudovitimi fotografijami. 

https://www.facebook.com/kmetija.lapornik/ - Facebook page promocija kmetije.

https://www.instagram.com/slascicarnapiran/?igshid=17f9cuo3nx62p podobno kot pri prejšnji zgodbi, je lahko Instagram odličen način, da naš lokal, ki ponuja odlične sladice, s pomočjo prečudovitih fotografij pripeljemo dodatne goste.  

Še drugi zanimivi profili:

https://vm.tiktok.com/gCrdFU/ - Tik Tok turistična promocija

 

V današnjem času nam vsakršne kompetnece s področja e-okolja še kako prav pridejo, saj če nikoli prej, potem ravno v teh časih najboljše vidimo, kaj vse se lahko postori v virualnem svetu.